نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای تحریم‌های جدید علیه روسیه-راهبرد معاصر
وقوع چند انفجار در تل آویو | قطع برق در هرتزلیا، غوش دان به لرزه درآمد بیانیه فرانسه، ایتالیا و اسپانیا: حمله ارتش اسرائیل به نیرو‌های یونیفل را محکوم می‌کنیم تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران بلینکن: نگران وضع اسفناک کودکان و زنان غزه هستیم مقر فرماندهی ارتش اشغالگر در پادگان کاتساویا موشکباران شد نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل: لبنان نیاز به کمک نظامی ندارد فرانسه سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد رژیم صهیونیستی: تصمیمی درباره پاسخ به ایران گرفته نشده است اوباما: آمریکا به «۴ سال دیگر» ترامپ در کاخ سفید نیاز ندارد پزشکیان در دیدار با پوتین: ارتباط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه | پوتین: روابط با ایران برای ما در اولویت است | دعوت رسمی پوتین از پزشکیان برای سفر به مسکو + تصاویر رهبر چچن نمایندگان روس را به انتقام‌جویی خونین تهدید کرد لاوروف: هیچ نشانه‌ای از نظامی‌سازی برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد ۲۰ کشته در حمله مردان مسلح به معدنچیان در بلوچستان حزب الله: استفاده از آسمان عراق برای حمله به ایران تنگه هرمز را خواهد بست

نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای تحریم‌های جدید علیه روسیه

وزرای خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه در لوکزامبورگ بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۸۸۲

به گزارش راهبرد معاصر،‌سخنگوی بلندپایه اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست برنامه‌ریزی‌شده خود در ۱۴ اکتبر در لوکزامبورگ درباره تحریم‌های جدید علیه روسیه در چارچوب سازوکار اقدامات بازدارنده که در ۸ اکتبر اکتبر تصویب شد، بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.

 

وی دراین‌باره گفت: درباره تحریم‌ها تبادل نظر خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید طرح و برنامه‌های جدید ۸ اکتبر تصویب شد؛ ما انتظار داریم که کشورهای عضو فهرست تحریمی را در چارچوب طرح جدید پیشنهاد دهند.

 

وزیران همچنین درباره موضوع مقابله با دور زدن تحریم ها علیه روسیه گفتگو خواهند کرد. این دیپلمات افزود: «احتمالاً باید رژیم تحریم‌ها تغییر کند تا فرار از تحریم‌ها دشوارتر شود».

 

شورای اتحادیه اروپا یک مکانیسم بازدارنده جدید را با هدف مقابله با "اقدامات بی ثبات کننده" ادعایی روسیه در خارج از کشور تصویب کرد. شورا منحصراً در مورد آنچه که به عنوان «اقدامات ترکیبی» و «مداخله» ارائه شده توسط اعضای اتحادیه اروپا یا سرویس امور خارجی آن در نظر گرفته شود، تصمیم خواهد گرفت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده